Telefon

Infolinia:  730 015 194 (pn-so 7:00-15:00)

Koszyk jest pusty, dodaj produkty a pojawią się one w tym miejscu.
Waga: (0.00 kg)
Suma: 0
Do darmowej dostawy brakuje: 0
Terminy dostawy Sprawdź termin dostawy
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń: (+48) 730 015 194 lub napisz do nas
Menu mobilne
Ulubione
0
Koszyk
0
Powrót
Powrót

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

 

W naszym sklepie leclerc-online.pl realizujemy wszystkie zamówienia. Nie wymagamy, aby zamówienie miało określoną wartość minimalną.

 

 


Jak zapakowane są moje zakupy?

 

Wszystkie zakupy pakujemy z niezwykłą ostrożnością i starannością. Zamówienie dzielimy na części : osobno pakujemy produkty wymagające chłodzenia, osobno chemię, warzywa oraz pozostałe produkty spożywcze. Zamówienia spakowane w odpowiednie torby są dostarczane w skrzyniach transportowych.

 

 

 


Czy mogę zamówić produkty do opłaconego zamówienia ?

 

Tak, proszę listę produktów przesłać, na adres info@leclerc-online.pl. W tytule maila wpisać numer zamówienia -dodatkowe produkty.

 

Np.: Zamówienie 234 - dodatkowe produkty

 

 


Zapłaciłem za zamówienie online, dostałam zakupy i rachunek o mniejszej wartości. Kiedy mogę się spodziewać zwrotu?

 

Zwrotu środków dokonujemy do dwóch dni roboczych.

 


 Co mam zrobić, jeżeli płatność internetowa się nie udała?

 

Jedno rozwiązanie skontaktować się obsługą sklepu zmienimy formę płatności na płatność kartą przy odbiorze.

Druga opcja opłacenie zamówienie przelewem na rachunek bankowy o numerze: 34 1600 1462 1087 6696 0000 0002 - W TYTULE PRZELEWU Proszę wpisać NUMER ZAMÓWIENIA. 

 

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

 

W naszym sklepie leclerc-online.pl realizujemy wszystkie zamówienia. Nie wymagamy, aby zamówienie miało określoną wartość minimalną.

 


Jak zapakowane są moje zakupy?

 

Wszystkie zakupy pakujemy z niezwykłą ostrożnością i starannością. Zamówienie dzielimy na części : osobno pakujemy produkty wymagające chłodzenia, osobno chemię, warzywa oraz pozostałe produkty spożywcze. Zamówienia spakowane w odpowiednie torby są dostarczane w skrzyniach transportowych.

 

 

 


 

 Zapłaciłem za zamówienie online, dostałam zakupy i rachunek o mniejszej wartości. Kiedy mogę się spodziewać zwrotu?

 

Zwrotu środków dokonujemy do trzech dni roboczych.

 

 


 Co mam zrobić, jeżeli płatność internetowa się nie udała?

 

Jedno rozwiązanie skontaktować się obsługą sklepu zmienimy formę płatności na płatność kartą przy odbiorze.

Druga opcja opłacenie zamówienie przelewem na rachunek bankowy o numerze: 34 1600 1462 1087 6696 0000 0002 - W TYTULE PRZELEWU Proszę wpisać NUMER ZAMÓWIENIA. 

 

Logowanie

Succes
Error
Info

Header

Wybierz
GOTOWE
Przesuń w lewo by podejrzeć koszyk
Przesuń w prawo by otworzyć menu

Dołącz produkty do zamówienia

Dołącz produkty do zamówienia Wybierz numer zamówienia aby dołączyć do niego produkty z koszyka

Komunikat

Przepraszamy, w chwili obecnej niestety nie dysponujemy wolnymi terminami dostaw. Kolejne wolne terminy pojawią się dziś o północy.

Skompletowane już teraz zamówienie, zostanie zapamiętane i po pojawieniu się nowych wolnych terminów będzie można dokończyć proces zamawiania. W przypadku zmian niektórych cen wartość zamówienia zostanie przeliczona.
Rozumiem