Telefon

Zamówienia telefoniczne: 

(+48) 730 015 194 (pon-pt 7-15, sob. 7-15). Nie znalazłeś tego czego szukasz? Skontaktuj się z nami.

Koszyk jest pusty, dodaj produkty a pojawią się one w tym miejscu.
Waga: (0.00 kg)
Suma: 0
Do darmowej dostawy brakuje: 300
Terminy dostawy Sprawdź termin dostawy
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń: (+48) 730 015 194 lub napisz do nas
Menu mobilne
Ulubione
0
Koszyk
0
Powrót
Powrót

REGULAMIN SKLEPU OD 17.01.2023 r.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

leclerc-online.pl

obowiązuje od dn. 17.01.2023 r.

 

§ 1. Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem www.leclerc-online.pl
  2. Sklep internetowy, dostępny jest pod adresem internetowym www.leclerc-online.pl jest usługą opartą na asortymencie hipermarketu Leclerc Jerozolimskie. Właścicielem sklepu jest Warszadis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa. NIP 5272166622 Regon: 013167046 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000120104 kapitał zakładowy 11.034.000,- zł
  3. Złożenie zamówienia w sklepie leclerc-online.pl oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
  4. Sklep prowadzi wysyłkową sprzedaż towarów zamawianych telefonicznie lub za pośrednictwem sieci Internet. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówionych uprzednio towarów.
  5. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym www.leclerc-online.pl jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
  6. Z oferty leclerc-online.pl może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.
  7. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym www.leclerc-online.pl konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
  8. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików cookies do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link)

w przeglądarce Chrome

w przeglądarce Firefox

w przeglądarce Opera

w przeglądarce Safari

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

 

§ 2. Definicje

 

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  3. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. Sprzedawca – Warszadis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa. NIP 5272166622 Regon: 013167046 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000120104 kapitał zakładowy 11.034.000,- zł;
  5. Sklep internetowy/Sklep - sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym www.leclerc-online.pl przez Warszadis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Jutrzenki 156, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Rejestrze Przedsiębiorców pod Nr KRS 0000120104, NIP 527-21-66-622, Regon 013167046;
  6. Produkt - dostępna w Sklepie Internetowym (1) rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
  7. Klient – osoba fizyczna, osoba małoletnia, za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej lub telefonicznej, w tym również Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorca; 
  8. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  9. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sklepu, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość towarów w ramach Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
  11. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie;
  12. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  13. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
  14. Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów; 
  15. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło;
  16. Strefa 1 - dzielnica Warszawy Włochy
  17. Strefa 2 - dzielnica Warszawy Ursus
  18. Strefa 3 - dzielnica Warszawy Ochota
  19. Strefa 4 - dzielnica Warszawy Wola
  20. Strefa 5 - dzielnica Warszawy Bemowo
  21. Strefa 6 - dzielnica Warszawy Mokotów
  22. Strefa 7- dzielnica Warszawy Ursynów
  23. Strefa 8 - dzielnica Warszawy Wilanów
  24. Strefa 9 - dzielnica Warszawy Śródmieście
  25. Strefa 10 - Gmina Brwinów
  26. Strefa 11 - Gmina Michałowice
  27. Strefa 12 - Gmina Nadarzyn
  28. Strefa 13 - Gmina Piastów
  29. Strefa 14 - Gmina Pruszków
  30. Strefa 15 - Gmina Raszyn
  31. Strefa 17 - Gmina Lesznowola
  32. Strefa 18 - Piaseczno
  33. Strefa 19 - dzielnica Warszawa Bielany
  34. Strefa 25 - terytorium Polski wykluczając Strefy od 1 do 19 - kurier In Post
  35. Punkt Odbioru – placówka Sprzedawcy, w której Klient lub osoba przez niego upoważniona może dokonać odbioru osobistego zamówionego Produktu lub Produktów.
  36. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

 

 § 3. Kontakt ze Sklepem

 

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Jutrzenki 156. 02-231 Warszawa
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: info@leclerc-online.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 730 015 194
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach sprzedaży internetowej.

 

 § 4. Wymagania techniczne

 

  1. Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii HTML, CSS, które dopasowują treść strony do urządzenia na którym jest ona wyświetlana. Strona Sklepu jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i również urządzeniach mobilnych.
  2. Strona Sklepu internetowego www.leclerc-online.pl posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.
  3. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym www.leclerc-online.pl konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer itd.
  4. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym koniecznym jest zainstalowana wtyczka Macromedia FlashPlayer
  5. Urządzenie elektroniczne z którego korzysta Klient musi mieć włączoną opcję akceptacji ‘’cookies’’, włączoną obsługę języka JavaScript, ramek i stylów CSS

 

§ 5. Zakładanie konta w sklepie

 

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie swojego adresu e-mail oraz hasła.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
  5. Rejestracja w sklepie jest równoznaczna z zapoznaniem się i akceptacją przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu.
  6. Klient, który dokonał rejestracji w sklepie jednocześnie wyraża zgodę na otrzymywanie informacji ze sklepu niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mailowy oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o usługach, produktach oraz o ofertach specjalnych dostępnych w sklepie internetowym www.leclerc-online.pl przesyłanych w postaci Newslettera. Opcja ta jest dobrowolna i nie jest warunkiem koniecznym rejestracji ani złożenia zamówienia.

 

§ 6. Zasady składania zamówienia

 

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się na osobiste konto Sklepu Internetowego leclerc-online.pl
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia (głównym parametrem, który decyduje o kolejności pojawiania się wyników tj. określeniu widoczności produktów jest Super Oferta),

a następnie kliknąć przycisk ‘’+’’ w celu dodania produktu pojedynczo lub wielokrotność poprzez kilkukrotne kliknięcie przycisku ‘’+’’

  1. w celu usunięcia produktu należy kliknąć przycisk ‘’-‘’
  2. jeśli zamówienie jest już kompletne wybieramy przycisk ‘’Złóż zamówienie’’ , w dalszych krokach należy wybrać adres dostawy, sposób dostawy oraz dodatkowe uwagi do zamówienia, termin dostawy oraz sposób płatności za Zamówienie
  3. Minimalna kwota zamówienia to 100 zł - dotyczy wyłącznie zamówień z dostawą Kurierem Leclerc.
  4. standardowo do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zamówienia 
  5. W sklepie internetowym istnieje możliwość zamawiania ryb świeżo wędzonych lub przygotowanych do wędzenia i grillowania z działu NASZA WĘDZARNIA RYB. Zamówienie z tego działu wiąże się z minimalnie jednodniowym wyprzedzeniem, w celu ułatwienia realizacji. Złożenie zamówienia w czasie krótszym do realizacji niż jedna doba wiąże się z niezrealizowaniem dostarczenia produktu z działu NASZA WĘDZARNIA RYB.
  6. Sprzedaż produktów mrożonych, ultra świeżych i produktów w szklanych opakowaniach odbywa się tylko w obrębie Strefy od 1 do 19. 
  7. Sprzedaż produktów alkoholowych możliwa jest wyłącznie w opcji Odbioru Osobistego.
  8. Klient składając zamówienie zgodnie z niniejszym regulaminem wyraża zgodę na przetwarzanie przez sprzedawcę danych kupującego niezbędnych do celów wykonania umowy sprzedaży. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, a w razie stwierdzenia ich niezgodności ze stanem faktycznym ma prawo żądać ich poprawienia. Żądania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym Klient winien zgłosić na piśmie w siedzibie sklepu bądź też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@leclerc-online.pl.
  9. Klientów korzystających z usług sklepu leclerc-online.pl obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamówienia zawierające treści o takim charakterze nie będą realizowane.

 

 § 7. Dostawa, płatności i odbiór osobsity

 

  1. Koszty dostawy zamówienia są określone na stronie www.leclerc-online.pl, zakładka sprawdź koszt dostawy, po uprzednim wprowadzeniu kodu pocztowego.
  1. Strefa 1, Strefa 2, Strefa 3, Strefa 4, Strefa 6, Strefa 7, Strefa 9, Strefa 11, Strefa 15 - koszt dostawy kurierem leclerc-online.pl / Leclerc Dostawa/ – 14,90 zł
  2. Strefa 5, Strefa 8,  Strefa 10,  Strefa 12, Strefa 13, Strefa 14, Strefa 17, Strefa 19 - koszt dostawy kurierem leclerc-online.pl / Leclerc Dostawa /- 19,50 zł
  3. Strefa 18 - koszt dostawy kurierem leclerc-online.pl / Leclerc Dostawa /- 24,90 zł
  4. Strefie 25 - koszt dostawy wynajętą firma kurierską / Kurier InPost

Waga przesyłki Cena

do 25 kg -  19,99 zł

do 30 kg - 39,99 zł

do 40 kg - 59,99 zł

do 50 kg - 69,99 zł

 

Powyżej 50 kg cenę dostawy podajemy telefonicznie i potwierdzamy mailowo.

  1. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00.
  2. Dostawy kurierem krajowym In Post odbywają się w dni powszednie, wyłącznie we wtorki, środy, czwartki, piątki.
  3. 24-godzinny termin dostawy obowiązuje tylko przy zamówieniach składanych w dni powszednie oprócz piątków, sobót oraz dni świątecznych, zamówienia muszą być składane do godziny 10:00.
  4. Dostawy nie są realizowane w godzinach zamknięcia sklepu oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy.
  5. Dopuszcza się wyznaczenie dodatkowych dni zamknięcia sklepu po wcześniejszej informacji na witrynie sklepu internetowego.
  6. W momencie przekazania Produktu firmie kurierskiej Klient jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w zamówieniu.
  7. Koszt dostawy jest zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia. Po akceptacji przez Klienta kosztu dostawy poprzez wybór opcji „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” koszt ten jest obowiązujący. W wypadku podania przez klienta nieprawidłowego kodu pocztowego, innego niż obowiązujący w miejscu zamówionej dostawy sklep zastrzega sobie prawo ponownego przeliczenia opłaty za transport zgodnie z prawidłowym kodem pocztowym. Sklep ma prawo również do przeliczenia wartości dostawy zamówienia jeżeli dołączenie produktów opisanych przez Klienta w uwagach do zamówienia spowoduje przekroczenie kolejnego przedziału wagowego zgodnie z cennikiem usług transportowych.
  8. Opłata za dostawę uzależniona jest od:
  1. odległości od sklepu - koszt dostawy określany jest na podstawie podanego podczas rejestracji kodu pocztowego
  2. wagi - w przypadku przekroczenia wagi 40 kg w jednej kategorii jest naliczany wyższy koszt przesyłki. Za każde rozpoczęte 10 kg naliczana jest opłata w wysokości 4,00 zł.
  1. Zgodnie z Dz. U. z 2019 r. poz. 1579, od 1 września 2019 r. torby na zakupy z tworzyw sztucznych zostały objęte opłata recyklingową. W związku z powyższym do każdego zamówienia zostanie doliczona opłata w wysokości 0.99 gr. pomnożona o ilość toreb, które zostaną dodane do zamówienia.
  2. Opłacie nie podlegają tzw. „zrywki” – torby o grubości poniżej 15 mikrometrów, służące do pakowania żywności luzem np. mięso, owoce, warzywa, pieczywo, ryby, nieposiadającej swoich opakowań.
  3. System wyliczy orientacyjnie zapotrzebowanie na reklamówki. Jeżeli zamówienie spakujemy w mniejszą ilość reklamówek pomniejszymy koszt zamówienia o niewykorzystane reklamówki. W przypadku płatności online nadpłatę zwrócimy na konto.  
  4. Koszt zamówienia Odbioru Osobistego zostaje określony na 0 zł.
  5. Klient może dokonać odbioru osobistego ZamówieniaPunkcie Odbioru po uprzednim wybraniu terminu i przedziału czasowego, w którym zobowiązuje się odebrać Zamówienie osobiście lub przez upoważnioną osobę. Informacje o dostępnych terminach i przedziałach czasowych są widoczne podczas składania Zamówienia.
  6. W przypadku nieodebrania Produktów w wybranym terminie i przedziale czasowym wbrew zobowiązaniu, o którym mowa w ust. 7 powyżej, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta naprawienia poniesionej przez Sprzedawcę szkody. W przypadku nieodebrania w wybranym terminie i przedziale czasowym Zamówienia, które nie zostało wcześniej opłacone, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia (tj. odstąpienia od Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 395 Kodeksu cywilnego) w ciągu 1 dnia roboczego.
  7. Do odbioru osobistego w Punkcie Odbioru konieczne jest podanie przez Klienta lub osobę upoważnioną numeru Zamówienia, który znajduje się w szczególności w wiadomości e-mail stanowiącej potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Osoba upoważniona do odbioru przez Klienta obowiązana jest do wykazania swojego umocowania, w przeciwnym razie Sprzedawca upoważniony jest do odmowy wydania Zamówienia.
  8. Odbioru osobistego dokonać mogą wyłącznie osoby pełnoletnie. Sprzedawca zastrzega możliwość weryfikacji wieku Klienta lub upoważnionej przez niego osoby przed wydaniem Produktów. W przypadku, gdy Zamówienie odbiera osoba niepełnoletnia, Sprzedawca odmówi wydania Produktów.
  9. W przypadku Produktów w postaci alkoholu, wydanie tych Produktów następuje z uwzględnieniem ust. 9 powyżej, wyłącznie w punkcie sprzedaży Sprzedawcy zlokalizowanym przy ul. Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa. Własność Produktów w postaci napojów alkoholowych przechodzi na Klienta z chwilą ich wydania Klientowi lub upoważnionej przez niego osobie. Sprzedawca nie wydaje alkoholu osobom nietrzeźwym.
  10. Podczas odbierania Produktów w Punkcie Odbioru, Klient lub upoważniona przez niego osoba powinna w obecności pracownika Sprzedawcy sprawdzić, czy Produkty nie posiadają uszkodzeń mechanicznych oraz czy są zgodne z Zamówieniem. W przypadku braku uszkodzeń lub innych zastrzeżeń, Klient lub upoważniona przez niego osoba potwierdza podpisem wydanie Produktów.
  11. Płatność za Zamówienie z odbiorem osobistym możliwa jest przy składaniu Zamówienia z wykorzystaniem płatności elektronicznych lub kartą przy odbiorze. Sprzedawca nie umożliwia płatności gotówkowej za złożone Zamówienie.

 

§ 8. Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

Informacje dodatkowe

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówienia:
  1. Zamówienia z dostawą Leclerc Dostawa
  2. Zamówienie z dostawą Kurier InPos
  3. Odbiór osobisty w Punkcie Odbioru w siedzibie sklepu Leclerc Jerozolimskie Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa.
  1.  Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  1. Płatność elektroniczna

- Karta płatnicza lub kredytowa - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, American Express, Diners Club oraz Discover

- Przelewy elektroniczne - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,

- BLIK - płatność kodem z aplikacji Twojego banku,

  1. Płatność kartą przy odbiorze.
  2. Przelew na rachunek bankowy o numerze : 34 1600 1462 1087 6696 0000 0002 - W TYTULE PRZELEWU PROSZE WPISAC NUMER ZAMOWIENIA.
  3. Płatność gotówką wyłącznie dla zamówień z dostawą Kurierem Leclerc.
  4. Płaność Raty PNB Paribas - dla zamówień na kwotę powyżej 300 zł. Wybierając formę płatności Sprzedaż Ratalna decyję kredytową otrzymasz w niemal w krótkim czasie po wypełnieniu formularza kredytowego banku BNP Paribas.
  1. Dokładne zasady płatności i dostawy są określone na stronie leclerc-online.pl w zakładce Sposoby płatności i zakładce Dodatkowe informacje
  2. Przy dokonaniu płatności online Klientowi zostaje zwrócona różnica gotówki jeśli kwota wpłacona jest wyższa niż rzeczywista wysokość rachunku. Zwrot taki dokonywany jest nie później niż 14 dni po dokonaniu płatności.
  3. Wszystkie sytuacje gdy rachunek ma być wyższy niż w pierwszym wyliczeniu np. zamiennik jest droższy niż produkt podstawowy są konsultowane z Klientem i za jego zgodą podwyższa się wysokość rachunku.
  4. Program lojalnościowy - Karta Stałego Klienta

    Zamawiający, będący jednocześnie uczestnikiem organizowanego przez Sprzedawcę programu lojalnościowego Karta Stałego Klienta, może na swoim koncie klienta podać numer karty lojalnościowej celem zbierania środków za robione zakupy zgodnie z zasadami tego Programu.

  5. Ceny artykułów w sklepie internetowym www.leclerc-online.pl są identyczne jak w rzeczywistym hipermarkecie E.Leclerc Jerozolimskie.
  6. Ceny towarów uwzględniają podatek VAT. Są to ceny brutto wyrażone w polskich złotych i nie uwzględniają kosztów dostawy zamówienia.

 

§ 9. Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Od momentu zawarcia umowy informacja o jej istotnych elementach, tj. o asortymencie i cenie wiąże oferenta. Niezależnie od powyższego, w razie zmiany asortymentu lub ceny poszczególnych produktów w czasie pomiędzy złożeniem zamówienia a przyjęciem go do realizacji, Klient ma prawo zrezygnować z zakupu danego artykułu, aż do momentu realizacji zamówienia.
  2. leclerc-online.pl realizuje wyłącznie zamówienia złożone przez Klientów przestrzegających zasad niniejszego regulaminu złożonych na prawidłowo wypełnionym formularzu oraz potwierdzone telefonicznie. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po spełnieniu wszystkich wymogów wynikających z przepisów prawa.
  3. Łączna cena zamówionych towarów równa jest sumie cen artykułów jednostkowych objętych zamówieniem. Ceny towarów uwzględniają podatek VAT. W przypadku wyboru opcji „Kupuję zawartość koszyka i zamawiam transport” cena jest powiększona o koszt dostawy.
  4. Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączany jest dokument sprzedaży.
  5. leclerc-online.pl zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi zamiennika zamawianego towaru. Klient ma prawo do nie wyrażenia zgody na dostarczenie zamiennika rezygnując w ten sposób z dostawy zamówionego towaru.
  6. W przypadku, braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, przesyłka będzie wysłana bez brakujących artykułów. Każdorazowo w takim wypadku pracownicy realizujący zamówienia będą próbowali skontaktować się z Klientem telefonicznie w celu zaproponowania zamiennika brakującego towaru.
  7. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien odmówić przyjęcia nie zamawianych produktów i niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę.
  8. Dokument sprzedaży jest zawsze zgodny z cenami sprzedaży obowiązującymi w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji.
  9. Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres (pod drzwi) i na wskazaną porę ( zgodne z harmonogramem dostaw), jednak w czasie nie mniejszym niż cztery godziny zegarowe od momentu złożenia zamówienia.

Uwaga: Godziny dostaw mogą ulec zmianie z przyczyn nie wynikających z winy dostawcy, a z przyczyn sił wyższych ( działania sił przyro, zaburzenia życia zbiorowego w tym strajki i rozruchy itp. ) W sytuacjach takich Klient zostanie poinformowany o możliwych opóźnieniach.

  1. Sklep internetowy leclerc-online.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży produktu wybranego przez Klienta w nie później niż na 1 godz. przed terminem realizacji zamówienia. O fakcie odstąpienia od umowy Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta w zamówieniu lub telefonicznie przez pracowników sklepu internetowego www.leclerc-online.pl.
  2. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia oraz przyjęcie do realizacji zamówienia zostanie potwierdzony przez system automatycznie drogą elektroniczną.
  3. Klient ma prawo anulować zamówienie nie później niż 3 godziny przed wyznaczoną godziną realizacji zamówienia dla zamówień realizowanych przez kurierów leclerc-online.pl (Leclerc Dostawa) i nie później niż do godz. 17.00 poprzedniego dnia roboczego dla zamówień dostarczanych do Strefy 22, realizowanych przez zewnętrzną firmę kurierską. Późniejsze anulowanie zamówienia lub też nieuzasadniona odmowa jego przyjęcia, nieobecność Klienta w wyznaczonym miejscu dostawy w wybranym przez Klienta przy składaniu zamówienia przedziale godzinowym traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu.
  4. Potwierdzenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy, który nalicza się odpowiednio do lokalizacji Klienta. W przypadku podania przez Klienta nieprawidłowego kodu pocztowego, innego niż obowiązujący w miejscu zamówionej dostawy sklep zastrzega sobie prawo ponownego przeliczenia opłaty za transport zgodnie z prawidłowym kodem pocztowym. Sklep ma prawo do przeliczenia wartości dostawy zamówienia, jeżeli dołączenie produktów opisanych przez Klienta w uwagach do zamówienia spowoduje przekroczenie kolejnego przedziału wagowego zgodnie z cennikiem usług transportowych.

 

§ 10. Reklamacja i zwroty

 

  1. W stosunku do Klienta będącego konsumentem, w przypadku reklamacji towaru zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sklepem do dnia 31 grudnia 2022 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31 grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klienta będącego konsumentem, w przypadku reklamacji towaru zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sklepem od dnia 1 stycznia 2023 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. Stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a – 43g Ustawy o Prawach Konsumenta.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu (tylko na terenie Polski) za pomocą firmy kurierskiej na adres Sklepu.
  3. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się wskazać: wadę, jaką zdaniem Klienta posiada towar, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności Towaru z umową lub inne roszczenie Klienta oraz podać dane kontaktowe. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
  4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  5. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  6. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
  7. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
  8. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową, Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową, brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z innych środków ochrony, z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  9. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione. Odpowiedź na żądanie Sprzedawca przekazuje konsumentowi w formie pisemnej.
  10. Sposób załatwienia reklamacji rozpatrzonych pozytywnie będzie ustalany z klientem telefonicznie a dowodem jej załatwienia będzie podpis klienta na liście przewozowym przesyłki reklamacyjnej.
  11. Sprzedawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  12. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  13. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  14. Konsument może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez przedsiębiorcę obowiązków wynikających z ust. 4-8 i ust. 11-13.
  15. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
  16. leclerc-online.pl informuje, że nie udziela gwarancji. Informacja o ewentualnej gwarancji udzielonej przez podmioty trzecie dostępna jest za pośrednictwem platformy zakupowej po dokonaniu przez Klienta kliknięcia właściwego linku umieszczonego przy danym produkcie. Zwracamy uwagę, że w niektórych przypadkach gwarancja może być przeznaczona wyłącznie dla Klientów będących konsumentami.
  17. Powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.
  18. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  19. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  20. a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  21. b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
  22. c) Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

 

§ 11. Odstąpienie od Umowy

 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 13 Regulaminu), z wyjątkiem kosztów określonych w niniejszym punkcie Regulaminu.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu odstąpienia od umowy udostępnionego mu przez Sprzedawcę lub wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w ust. 1, nie wywołuje skutków prawnych. Oświadczenie może zostać wysłane pocztą na adres Sklepu wskazanego w § 3 Regulaminu lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sklepu.
  3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) jest przekazywany Kupującemu w formie papierowej (w dokumentacji dołączonej do przesyłki) oraz w formie elektronicznej (w załączniku do korespondencji elektronicznej potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji).
  4. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca niezwłocznie prześle konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia.
  5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Jeżeli Sprzedawca nie zastrzegł, że sam odbierze Produkty od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Sprzedawca w porozumieniu ze Konsumentem może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Konsumenta dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Konsument ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany Produkt tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.
  9. Konsument zobowiązany jest do dokonania zwrotu Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy, Produkt podlegający zwrotowi zostanie odebrany przez niego lub osobę przez niego upoważnioną. Zwrot Produktu powinien nastąpić na adres Sklepu wskazany w § 3 Regulaminu.
  10. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a Produkt dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca odbiera Produkt na swój koszt, gdy ze względu na charakter Produktu nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.
  11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  12. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
  13. a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Produkt będący rzeczą ruchomą) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  14. b) dla umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części,
  15. c) dla umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
  16. d) dla pozostałych umów (np. Produkt będący treścią cyfrową lub usługą cyfrową) – od dnia zawarcia umowy.
  17. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów ujętych w art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, a w szczególności w przypadków umów: (1) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta.
  18. Postanowienia niniejszego punktu VIII Regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.

 

§ 12. Własność intelektualna

 

  1. Podczas rejestracji zamawiający może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez sprzedawcę, jak również na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Zgoda ta jest udzielana przez Zamawiającego poprzez zaznaczanie odpowiedniej opcji na formularzu rejestracyjnym.
  2. Zamawiającemu przysługuje prawo do wglądu do treści podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania usunięcia danych.
  3. Wszystkie składniki wizualne lub dźwiękowe (tekst, muzyka, obraz, ilustracja, zdjęcia, animacje...) witryny leclerc-online.pl są chronione prawami własności intelektualnej i przemysłowej, zastrzeżonymi w całym świecie. Każda reprodukcja całkowita lub częściowa witryny leclerc-online.pl jest zabroniona, a każde fałszowanie będzie sankcjonowane na podstawie Prawa Własności Intelektualnej. W konsekwencji, Klientowi łączącemu się z witryną zabrania się kopiowania i pobierania całości lub części jej składników, w tym również jej składników okazjonalnych. Każde łącze hipertekstowe przekierowujące do witryny leclerc-online.pl jest formalnie zabronione, bez wyraźnej autoryzacji Sklepu.
  4. . Produkty prezentowane na stronach witryny leclerc-online.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

 

§ 13. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Warszadis Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa, NIP: 5272166622
  2. Pani/Pana dane osobowe zbierane są wyłącznie od Pani/Pana, podczas rejestracji konta użytkownika, dokonywania zakupów w sklepie internetowym, jak również korzystania z innych funkcjonalności naszego sklepu, w tym także poprzez zapisywane w przeglądarce pliki cookies.

 

Podstawa prawna przetwarzania danych

 

  1. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000), jak również Pani/Pana dobrowolnie wyrażona zgoda.

 

Zbieranie danych, zakres i cel ich przetwarzania

 

  1. W celu rejestracji, dokonania zakupu, dostarczenia zamówionych artykułów niezbędne jest podanie następujących danych osobowych, które administrator danych wykorzysta w celu realizacji zamówienia i usług powiązanych:
  2. dane osoby zamawiającej – imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres,
  3. dane odbiorcy – imię, nazwisko, adres, nr telefonu,
  4. w zależności od ustawień przeglądarki administrator może przetwarzać jego adres IP lub inny identyfikator. Powyższe informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii,
  5. w przypadku rejestracji - login oraz hasło,
  6. w przypadku gdy dokonuje Pani/Pan zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, wyrażając przy tym chęć uzyskania faktury VAT – numer NIP.
  7. Dane, które zbieramy wykorzystujemy tylko i wyłącznie do:
  8. realizowania zamówień sprzedaży i w celu wywiązania się przez nas ze zobowiązań umownych (np. kontakt w sprawie zamówienia, rozpatrzenie reklamacji),
  9. zarządzania relacjami biznesowymi, w tym świadczenia usług gwarancyjnych, przetwarzania płatności, na potrzeby rachunkowości, audytów, fakturowania i egzekwowania należności,
  10. wysyłania materiałów handlowych/reklamowych - pod warunkiem uzyskania Pani/Pana wyraźnej zgody.

 

Przekazywanie danych

  1. Nie przekazujemy żadnych pozyskanych danych do państwa trzeciego tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Pani/Pana dane osobowe, wykorzystywane są tylko w celu realizacji zlecenia.
  2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami administrator danych przekazuje Pani/Pana dane osobowe podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie i/lub w naszym imieniu, np. naszym pracownikom i współpracownikom, firmie hostingującej sklep, kierowcom – jeżeli musimy użyć firmy zewnętrznej do dostarczenia naszych produktów, podwykonawcom naszych usług,
  3. Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe możemy przekazać również podmiotom uprawnionym do uzyskania tych danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa np. sądy lub organy ścigania, ale tylko gdy wystąpią z żądaniem o dostęp w oparciu o stosowną podstawę prawną.

 

Przechowywanie danych

  1. Administrator danych przechowuje przekazane w zamówieniu dane w swoich systemach informatycznych i archiwach tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji celów z uwzględnieniem wymogów prawnych i umownych, lecz maksymalnie przez okres 7 lat. Wyjątkiem są przypadki, rejestracji w serwisie – w tym przypadku administrator danych przechowuje dane, do czasu cofnięcia zgody przez Panią/Pana i gdy może to być konieczne do ochrony interesów związanych z potencjalną odpowiedzialnością wynikającą ze świadczenia usług lub dostarczania produktów.

Prawa osób fizycznych

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych do nowego administratora, a także wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych oraz skorzystania z innych praw, w tym prawa do:
  • uzyskania wyczerpującej informacji na temat Pani/Pana danych, które przetwarza administrator danych,
  • uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych przekazanych przez Panią/Pana,
  • uzyskania informacji o źródle, z którego pochodzą dane Pani/Pana dotyczące,
  • uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane,
  • żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania,
  • usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane,
  • wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania danych.

 

  1. W każdej chwili może Pani/Pan również skorzystać z prawa do wniesienia skargi do organu nadzoru jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez administratora danych osobowych narusza Pani/Pana prawa.

Inspektor ochrony danych

  1. Administrator danych powołał inspektora ochrony danych. Inspektorem ochrony danych jest p. Krystian Erens. Z inspektorem ochrony danych może się Pani/ Pan skontaktować elektronicznie wysyłając wiadomość e-mail na adres mailowy: e.leclerc@infomania.pl lub listownie pisząc na adres administratora danych.
  2. W każdej chwili, kiedy ma Pani/Pan wątpliwości dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych, które odpowie na wszelkie zapytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych.

 Zautomatyzowane przetwarzanie danych

  1. Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu dopasowania zawartości strony do preferencji i zainteresowań. Zautomatyzowane przetwarzanie nie wywołuje żadnych skutków prawnych ani w istotny sposób nie wpływa na Pani/Pana dane.

Informacje końcowe

Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji umowy i spełnienia warunków zamówienia.

 

§ 14. Postanowienia końcowe

 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ich wprowadzenia.
  2. Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzania zmian w Regulaminie ze skutkiem na przyszłość. Zmiany nie mogą naruszać praw Zamawiającego wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany.
  3. Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  4. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
  5. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów, również Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827).
  7. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  8. Regulamin sklepu internetowego umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
  9. Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
  10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.01.2023 r. . 

Logowanie

Succes
Error
Info

Header

Wybierz
GOTOWE
Przesuń w lewo by podejrzeć koszyk
Przesuń w prawo by otworzyć menu

Dołącz produkty do zamówienia

Dołącz produkty do zamówienia Wybierz numer zamówienia aby dołączyć do niego produkty z koszyka

Komunikat

Przepraszamy, w chwili obecnej niestety nie dysponujemy wolnymi terminami dostaw. Kolejne wolne terminy pojawią się dziś o północy.

Skompletowane już teraz zamówienie, zostanie zapamiętane i po pojawieniu się nowych wolnych terminów będzie można dokończyć proces zamawiania. W przypadku zmian niektórych cen wartość zamówienia zostanie przeliczona.
Rozumiem